مقالات آموزشی

همه چیز در مورد برند توسن که باید بدانیم

همه چیز در مورد برند توسن که باید بدانیم

برند توسن یکی از بهترین برندهای چینی موجود در ایران است که توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. اگر هنوز در مورد خریدن ابزار مورد نظر خود با برند توسن تردید دارید، پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید زیرا در این مقاله فارغ از هرگونه جهت گیری و با بهره گیری از علم و تجاربمان در بازار و نظرات مشتریان مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

قبل از هر چیز مختصری در مورد شرکت توسن و محصولات ارائه شده ی این برند توضیح می دهیم .

 

معرفی برند توسن

 

شرکت توسن فعالیت اولیه خود را در حوزه ابزارآلات از سال ۱۳۸۲ شروع کرد.کلیه محصولات این شرکت فارغ از کشور تولید کننده مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته شده است.  اهداف شرکت توسن در وهله ی اول تامین نیازهای مشتریان و جلب رضایت آن ها و در مرتبه بعد ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب است که این مهم را از طریق همکاری با کارشناسان حرفه ای و متخصصان مجرب بدست آورده است.

گرچه محصولات توسن در مقایسه با سایر برندهای مطرح آمریکایی همچون دیوالت ، ژاپنی مانند ماکیتا  و اروپایی مثل بوش  از کیفیت کمتری برخوردار است ولی با توجه به قیمت و خدماتی که دریافت می کنید، خرید موفقی خواهید داشت. و کیفیت مناسبی را در مقابل پول پرداختی تجربه خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت های برند توسن در مقایسه با سایر برند ها می توانید به مقاله ی ( مقایسه انواع برند ابزارآلات برقی و شارژی ) سر بزنید.

شرکت توسن با شعار ” فکر حرفه‌ای ، کار حرفه‌ای”  فعالیت خود را در راستای تولید ابزار، تجهیزات، فن آوری ها، قطعات و خدمات حرفه ای و صنعتی شروع نمود

این برند در وبسایت خود گفته :

مأموریت ما ارائه جامع ترین خط ابزار صنعتی سنگین برای ایجاد یک تجربه کاری بهتر و ایمن تر می باشد. چشم انداز ما ، تبدیل شدن به برترین برند و ارائه دهنده خدمات ابزار و تجهیزات برتر بین المللی در جهان می باشد.

 

برند توسن در همیشه بر فناوری ، کیفیت ، دقت ، انعطاف پذیری و خدمات تأکید کرده است. این شرکت همواره تلاش می کند تا از طریق بهبود مستمر فرایندهای تولید ، به برتری تکنولوژیکی برسد. یکی از ویژگی های اصلی این برند، توجه به خدمات پس از فروش و رضایت محصولات بعد از خرید است و برای آشنایی با نیازهای مشتریان و تامین آن ها تیم هایی را ایجاد کرده است که به شناسایی نیاز آن ها و طراحی و تولید محصول مطابق نظر آنها بپردازند. از نظر این برند ، کار عالی، با ابزارهای دقیق و خدمات بی عیب و نقص همراه است. این برند همچنین محصولات سفارشی را برای کارهای سنگین ارائه می دهد که نیازهای تجاری مشتریان را تامین می کند.

محصولات و خدمات توسن بسیار گسترده است و تنها به تولید ابزار محدود نمی‌شود. یکی از خدمات توسن راه اندازی رادیو توسن بوده که با هدف افزایش آگاهی و اطلاعات در حوزه ابزارآلات شکل گرفته است.

 

تولید کننده محصولات توسن

 

محصولات توسن در یک کشور واحد تولید نمی شود. ابزارالات برقی توسن در چین و محصولات دستی توسن در تایوان تولید می‌شوند که همگی از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستند زیرا محصولات توسن توسط متخصصان و کارشناسان کنترل کیفیت بررسی می‌شوند و رضایت کاربران پس از استفاده ازمحصولات این برند، گواه بر این موضوع میباشد.

 

محصولات توسن

 

شرکت توسن محصولات خود را در همه‌ی دسته های شارژی، برقی، باغبانی، دستی، بادی و متعلقات تولید می کند. در ادامه به معرفی انواع اجناس موجود در هر یک از این دسته بندی ها می پردازیم.

 

۱. ابزارآلات شارژی توسن

در این دسته پیچ گوشتی شارژی قرار دارد که برای باز کردن و بستن پیچ ها به کار برده می شود. پیچ گوشتی های تولیدی این کمپانی قابلیت تنظیم گشتاور و سرعت را دارند و متناسب با اندازه و سفتی پیچ مورد نظر می توانید گشتاور و نیروی اعمالی را افزایش دهید. برای پیچ های مختلفی که ممکن است با آن برخورد کنید سرهای متفاوتی درون بسته این پیچ گوشتی ها قرار داده شده که از طریق سه نظام اتوماتیک می توانید آن را تعویض کنید.

 

۲. ابزار آلات برقی توسن

برقی توسن

در دسته ابزارآلات برقی محصولاتی مانند جاروبرقی صنعتی، بکس برقی، کارواش شستشوی فشار قوی، دمنده و مکنده، سشوار، جوش و اتصالات، برش، پرداخت، فرز، دریل و بتن کن قرار گرفته است.

از دریل های ساخت توسن می توان به انواع چکش تخریب ۵.۵ تا ۱۶ کیلویی، پیچ گوشتی برقی، بتن کن های ۲ تا ۱۱ کیلویی، پیچ گوشتی درایوال، دریل ۶.۵ تا ۱۳ اشاره کرد.

انواع فرز شامل مینی فرز ۷۲۰ تا ۱۲۰۰ وات، فرز سنگ بری، فرز آهنگری، سنگ انگشتی توسط این برند به بازار عرضه می شود.

سنگ سنباده ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلی متر، سنباده لرزان و پولیش نیز توسط این شرکت برای انجام کارهای پرداخت توسط این کمپانی معرفی شده است.

اره فارسی بر کشویی و ساده، اره گرد بر، یه نوع اره عمود بر صنعتی، گیربکسی و ساده، مرمر بر، پروفیل بر، اور فرز نجاری و رنده برقی از محصولاتی هستند که در کارهای برشی مورد استفاده قرار می گیرند.

جوش لوله های پلاستیکی و اینورتر جوشکاری این شرکت نیز قابلیت استفاده برای اتصال انواع مختلف قطعات آهنی و پلاستیکی طراحی شده اند.

شرکت توسن ابزارهای برقی را با کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ، و تنوع به بازار عرضه نموده و رضایت خاطر علاقمندان و مشتریان خود را فراهم نموده است .علاوه بر تمام موارد فوق، قیمت ابزار برقی توسن در مقایسه با سایر برندها  قیمتی مناسب می‌باشد.

 

۳. ابزارآلات بادی توسن

ابزارهای بادی با تبدیل انرژی الکتریکی به نیروی باد کار می کنند و شامل میخ کوب بادی، منگنه کوب بادی، بکس بادی و کمپرسور هوا می باشند. میخ کوب و منگنه کوب کار اتصالات چوب و پارچه را در کارهای نجاری سرعت بخشیده است. این ابزارها با فشردن یک دکمه میخ و منگنه را باسرعت خیلی بالایی وارد چوب می کنند و دو قطعه را به هم متصل می کنند.

کمپرسور هوای تولیدی شرکت توسن از موتور القایی برای تولید فشار هوا استفاده می کند و قابلیت استفاده از آن برای پر کردن لاستیک خودرو و مصارف دیگر را دارد. بکس بادی این شرکت قابلیت استفاده در مونتاژ دستگاه های مختلف در کارخانه ها را دارا است.

 

۴. ابزارهای باغبانی توسن

اره زنجیری برقی و اره زنجیری بنزینی این شرکت برای کارهای هرس باغبانی و بریدن درختان تنومند مناسب است. قیچی باغبانی و اره باغبانی ابزارهای دیگری هستند که توسن برای انجام فرایند برش شاخه های درختان ارائه داده است.

علف تراش بنزینی وسیله دیگری است که کار علف تراشی در حاشیه درختان و داخل مزرعه را برای کشاورزان آسان نموده است.

که راهنمای کامل آن را می توانید در ویدیو زیر ببینید.

۵. ابزارهای دستی توسن

دستی توسن

به طورکلی ابزارهای دستی این کمپانی شامل انبرها، آچارها، پیچ گوشتی، بکس و….. است که این برند برای انجام کارهای کارگاهی و مکانیکی طراحی و تولید می کند.

متعلقات توسن شامل : مته، کوپلینگ، آچار سه نظام، سه نظام، سیم سیار، کیف و کیت ابزار، نردبان، دستکش صنعتی، چسب سیلیکون، شلنگ فنری بادی، صفحات برش و ساب،‌ تیغ لوله‌بر،‌ تیغ اره عمودبر، گرانیت‌بر و تیغ ام دی اف‌ بر‌ است.

کاتالوگ محصولا توسن

 

 

توسن پلاس

کمپانی توسن در سال ۱۳۸۶ با جذب مهندسان و کارشناسان مجرب، اقدام به تشکیل واحدهای تحقیق-توسعه و کنترل کیفیت نمود و با بهره مندی از دانش و تجربه ی ایشان، روند فعالیت خود را به صورت چشمگیری تغییر داد.

درنهایت، بررسی محصولات توسن و ابزارهای مشابه برندهای دیگر، نظرسنجی از مشتریان و رعایت استانداردها و پارامترهای بین‏المللی، منجر به تولید و عرضه محصولاتی در رده صنعتی هرم کیفی و در خور صنعتگران ایرانی شد.محصولاتی که به نام توسن پلاس عنوان گرفت و در کارنامه ی چندین ساله‏ی توسن درخشید.

در این ابزارآلات سعی شده تمامی عیب و نقص‌هایی که در ابزار برقی توسن وجود داشت برطرف شود و ابزاری بی‌عیب برای مصرف کننده تولید گردد. علاوه بر این گارانتی ابزار توسن پلاس از ابزارآلات توسن بیشتر است که نشان از اطمینان و کیفیت محصول است.

علاوه بر این گارانتی ابزارهای توسن که مدت آن ۶ ماه است در سری توسن پلاس به ۱ سال ارتقا پیدا کرده که نشان از اطمینان محصول است.

 

تفاوت توسن با توسن پلاس

ابزارآلات توسن پلاس با هدف رفع عیوب ابزار توسن با کیفیت بالاتر به بازار ارائه شده و مدت گارانتی این محصولات بیشتر است.

 

طرح دستگاه امانی توسن

درصورتی که دستگاه مصرف کننده نیاز به تعمیر داشته باشد می‌تواند به هنگام تماس با امداد ابزار توسن درخواست دستگاه امانی کند تا در طول زمان تعمیر ابزار، دستگاهی به عنوان امانت به مشتری داده شود.

دستگاه امانی یا طرح دستگاه جایگزین طرح نوینی است که در سال ۱۳۹۰ به صورت آزمایشی در پایتخت به اجرا در آمد و پس از استقبال خوب مصرف کنندگان، به سرعت در کلان شهرهای دارای طرح امداد ابزار، گسترش یافت. این طرح به این صورت بود که

در صورت خرابی یکی از محصولات در زمان گارانتی، نمایندگی های این شرکت موظفند در صورتی که نمونه ای از دستگاه مورد نظر را داشته باشند آن را تا اتمام فرایند تعمیر به مشتری می دهند تا کارش متوقف نشود. این طرح در شهرهایی مانند تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شوشتر، دزفول، قم، شیراز و اهواز اجرایی می شود.

طرح امداد ابزار توسن

طرح امداد ابزار توسن در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار در صنف ابزار آلات صنعتی، به صورت آزمایشی در تهران آغاز به کار کرد و به سرعت در هشت شهر دیگر راه اندازی شد. درحال حاضر مشتریان توسن در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد، اهواز، کرج و قم می توانند از این طرح بهره مند شوند. همکاران ما برای دریافت دستگاه معیوب، در سریع ترین زمان ممکن نزد مشتری خواهند رفت و پس از تعمیر نیز دستگاه را به مشتری باز می گردانند.

این خدمات حتی پس از اتمام زمان گارانتی محصولات نیز به صورت رایگان ادامه می یابد.

با استفاده از کارت اشتراک امداد ابزار نیز مشتریان شرکت توسن می توانند در قرعه کشی شرکت نموده و خدمات امداد ابزار به صورت رایگان در زمان گارانتی و با ۵ درصد تخفیف پس از اتمام مدت گارانتی استفاده نمایند.

توسن نماینده انحصاری درانکو

درانکو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع ساینده در اروپا بوده که شرکت توسن نماینده انحصاری محصولات درانکو را در ایران دارد.

 

گارانتی و خدمات توسن

برند توسن با معرفی سری جدید ابزارآلات توسن پلاس بسیاری از عیوب و مشکلات ابزارآلات برقی توسن را برطرف نموده است. همچنین گارانتی ابزارهای توسن از ۶ ماه به ۱ سال در سری توسن پلاس ارتقا پیدا کرده است، که در این بازه زمانی یکبار سرویس رایگان دستگاه را شامل می‌شود.

شرایط ابطال گارانتی توسن را در تصویر زیر مشاهده بفرمایید.

گارانتی توسن

شرایط گارانتی محصولات

  • محصولات توسن و توسن پلاس، در طول مدت گارانتی، از یک بار خدمات رایگان بهره مند خواهد شد.
  • مواردی همچون کاربری نادرست و یا عواملی مثل نوسانات برق که موجب خرابی دستگاه شده باشد، باعث ابطال کارت گارانتی می‌شوند. شرایط گارانتی و موارد ابطال آن با توجه به ماهیت هر دستگاه، در کارت گارانتی آن ذکر شده است
  • وظیفه حفظ و نگهداری از ضمانتنامه به عهده مشتری بوده و المثنی صادر نمی گردد.
  • خدمات پس از فروش توسن، فقط در مراکز مجاز معرفی شده، ارائه می گردد.
  • ضمانتنامه شامل تعویض دستگاه نمی شود و در صورت هرگونه خرابی، دستگاه تعمیر خواهد شد.
  • محصولات توسن و توسن پلاس پس از اتمام دوره ضمانت، به مدت ۵ سال از خدمات (تامین قطعات و تعمیرات) با هزینه مصوب، بهره مند خواهد شد
  • در تمام نمایندگی های خدمات عیب های جزئی مانند قطعی کابل، تعویض کلید، ذغال و … به صورت فوری انجام می پذیرد.
  • مدت زمان تعمیر دستگاه توسط نمایندگان خدمات پس از فروش، دردوران گارانتی حداکثر ۲۴ ساعت و در دوران غیرگارانتی حداکثر ۴۸ ساعت می باشد.

توسن :

ما نیازهای متنوع مشتریان و صنعت خود را درک می کنیم. بنابراین نه تنها ابزارها را ارائه می دهیم ، بلکه تلاش می کنیم خدمات پس از فروش را نیز انجام دهیم تا مطمئن شویم که بهترین تجربه را با ابزارهای خود دارید. ما یک گروه بین المللی هستیم. محصولاتمان را در بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان می فروشیم.

 

اگر قصد خرید محصولات این برند را دارید فروشگاه اینترنتی پیک ابزار با ارائه کامل محصولات این برند به همراه گارانتی این برند در خدمت شما مخاطب عزیز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *